DODÁNÍ

ZÁSILKY A VRÁCENÍ         

 -Balíčky jsou obvykle odeslány do 2 dnů po obdržení platby a jsou dodávány prostřednictvím České pošty, případně Zásilkovny se sledováním on line.

 -V případě platby na dobírku odesíláme okamžitě.

 -Náklady za dopravu mohou zahrnovat poplatky za manipulaci a balné v závislosti na velikosti zásilky, jakož i náklady na poštovné. Manipulační poplatky běžně neúčtujeme a dopravní poplatky se liší v závislosti na celkové hmotnosti zásilky a její velikosti, dle ceníku zvoleného dopravce. Je dobré seskupit položky v jedné objednávce, za účelem snížení dopravních nákladů.

 -Balíčky jsou dobře zabaleny a vaše zboží je dobře chráněno.

Zboží se Vám nelíbí nebo nesedí a nevybrali jste si jiné? Nevadí. Vraťte nám ho do 14 dní a my Vám pošleme peníze zpět.

POSTUP PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. Otevřete si e-mail s potvrzením Vaší objednávky, který jste od nás obdrželi. Do odpovědi uveďte, že odstupujete od kupní smlouvy a zboží vracíte. Pokud potvrzení Vaší objednávky nemůžete ve své e-mailové schránce najít, zašlete tuto informaci na e-mail eshop@detsky-textil-jana.cz. Nezapomeňte uvést číslo účtu, kam Vám máme vrátit peníze. Odešlete e-mail.
  2. Nepoškozené, čisté a kompletní zboží vložte do originální krabice spolu s fakturou (můžete přiložit vyplněný formulář Odstoupení od smlouvy).
  3. Krabici zabalte do obalové fólie, papíru, igelitové tašky či většího přepravního obalu. Nepřelepujte originální krabici!
  4. Balíček zašlete na adresu: Jana dětské zboží, Jana Zajíce 714, 530 12 Pardubice
  5. Peníze Vám do 14 dnů od obdržení zboží vrátíme zpět na váš účet.

 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
        • Zboží neposílejte na dobírku - nebude převzato
        • Zboží posílejte pouze na adresu firmy 
        • Odstoupit od kupní smlouvy můžete pouze do 14 dní od převzetí zboží

 

Kdo platí poštovné?

  • Cestu zboží od Vás k nám platíte Vy.

 

Podmínky výměny zboží

  • Zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho převzetí
  • Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje
  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen (například přelepením lepící páskou, a pod.)
  • Zboží nesmí být z Vaší strany jakkoliv poškozeno nebo znehodnoceno